קשיי למידה

בס"ד שלום לכם, היום נעסוק בדרכי למידה בהם ילדים עם קשיים מסוגלים להתגבר על הקושי באופן פשוט , להבין את החומר הנילמד בכיתה/ בגן ולשתף פעולה בבית. כדי להבין טוב יותר איך מתנהל המוח שלנו בצורה פשוטה, נחלק את הקשיים שלנו לשניים: יש ילדים עם קשיי התנהגות יש ילדים עם קשיים לימודים נכון, מדובר בשתי המיספרות שונות, אבל… Read More »

קרן הלוי-קרוסקין

פיתוח תכניות לימודים ושיטות הוראה

בס"ד מה זה פיתוח תכניות לימודים ושיטות הוראה ? כיצד התחום ואני נוכל לסייע לכם ההורים להתמודד עם קשיים יומיומים העולים מהשטח עם ילדכם? שמי קרן הלוי קרוסקין, בת 40, למדתי פיתוח תכניות לימודים ושיטות הוראה באוניברסיטה ועוסקת בתחום 19 שנים עם ילדים בעלי קשיים שונים, כגון: לאחר תאונות דרכים, ליקויי למידה ועיכובים התפתחותיים. פיתוח תכניות לימודים ושיטות… Read More »

קרן הלוי-קרוסקין

צרכי סביבה

מקורות צרכי סביבה צרכי הסביבה נובעים משני מקורות: גוף ראשון, גן או בית ספר וצרכיו מחולקים למספר תחומים המשפיעים על אופן קליטת החומר הנילמד. בחלק השני, אני אפרט חלק מהצרכים של הגוף השני, המשפחה. אני אסקור את התחומים על מנת שתוכלו להבין את הקשר בין הצורך נדרש לבין ההשפעה על הילד/ה, התנהגותו/ה ומשפחתו/ה.  תחום ראשון יכולת התארגנות ,… Read More »

קרן הלוי-קרוסקין

ילדה בכתה ב עם קשיים

הצגת מקרה

rimon