סוגי שילוב

קיימות שתי שאלות עיקריות: מהן המסגרות האפשרויות? מהו שילוב נכון עבור הילד/ה? נתחיל מהמסגרות על יתרונותיהן וחיסרונותיהן גן תקשורת – יש בו 8 ילדים על הספקטרום, גננת חינוך מיוחד ו -3 סייעות, מרפאה בעיסוק, קלינאית ולעיתים פיזיותרפיסטית. מופעלת בגן תל"א (תכנית לימודים אישית) שמתחילה מסוף נובמבר ונלמדת לאורך השנה. הקשר עם ההורים מתבצע באמצעות מחברת קשר. היתרון בגן… Read More »

קרן הלוי קרוסקין

מעבדות לחירות ועצמאות

בס"ד נשאלת השאלה מהי חירות או יציאה לעצמאות? חירות ,מבחינתי, זה שהילד/ה לומד/ת עצמאי/ת מבלי לשלם הון תועפות על שיעורים פרטיים שהם כמו אקמול לכאב, עוזר לבינתיים, אבל לא באמת לטווח רחוק. חירות ,מבחינתי, זה לתת למשפחה ולילד/ה את הכלים הדרושים לפי יכולות, חוזקות, חולשות ואופי , על מנת להתמודד במספר מישורים: ריגשית, חברתית, קוגנטיבית ומוטורית. חירות ,… Read More »

קרן הלוי קרוסקין

קשיי למידה

בס"ד שלום לכם, היום נעסוק בדרכי למידה בהם ילדים עם קשיים מסוגלים להתגבר על הקושי באופן פשוט , להבין את החומר הנילמד בכיתה/ בגן ולשתף פעולה בבית. כדי להבין טוב יותר איך מתנהל המוח שלנו בצורה פשוטה, נחלק את הקשיים שלנו לשניים: יש ילדים עם קשיי התנהגות יש ילדים עם קשיים לימודים נכון, מדובר בשתי המיספרות שונות, אבל… Read More »

קרן הלוי-קרוסקין

פיתוח תכניות לימודים ושיטות הוראה

בס"ד מה זה פיתוח תכניות לימודים ושיטות הוראה ? כיצד התחום ואני נוכל לסייע לכם ההורים להתמודד עם קשיים יומיומים העולים מהשטח עם ילדכם? שמי קרן הלוי קרוסקין, בת 40, למדתי פיתוח תכניות לימודים ושיטות הוראה באוניברסיטה ועוסקת בתחום 19 שנים עם ילדים בעלי קשיים שונים, כגון: לאחר תאונות דרכים, ליקויי למידה ועיכובים התפתחותיים. פיתוח תכניות לימודים ושיטות… Read More »

קרן הלוי-קרוסקין

צרכי סביבה

מקורות צרכי סביבה צרכי הסביבה נובעים משני מקורות: גוף ראשון, גן או בית ספר וצרכיו מחולקים למספר תחומים המשפיעים על אופן קליטת החומר הנילמד. בחלק השני, אני אפרט חלק מהצרכים של הגוף השני, המשפחה. אני אסקור את התחומים על מנת שתוכלו להבין את הקשר בין הצורך נדרש לבין ההשפעה על הילד/ה, התנהגותו/ה ומשפחתו/ה.  תחום ראשון יכולת התארגנות ,… Read More »

קרן הלוי-קרוסקין

ילדה בכתה ב עם קשיים

הצגת מקרה

rimon